Mazury to Biznes! Pracuj i odpoczywaj w wyjątkowym otoczeniu.
Poznaj naszą ofertę specjalną stworzoną z myślą o osobach, które poszukują noclegu w ramach podróży służbowej na Mazury.
Do dyspozycji gości oddajemy duże i przestronne pokoje z pełnym wyposażeniem umożliwiając pracę w komfortowych warunkach.
Podróżujesz w towarzystwie, masz więcej pytań? Skontaktuj się z nami – z przyjemnością udzielimy więcej informacji! Zadzwoń
Zarezerwuj dowolny weekend do końca kalendarzowej jesieni (do 21 XII 2020) w super promocji:
Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń
INFORMACJE DODATKOWE
WARUNKI REZERWACJI
W celu dokonania rezerwacji należy skontaktować się z działem sprzedaży telefonicznie pod nr 609 140 777 za pośrednictwem formularza na stronie lub napisać na adres: recepcja@portbogaczewo.pl Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej należy dokonać opłaty rezerwacyjnej (zadatku) na wskazany w niniejszej wiadomości nr konta. W przypadku braku wpłaty w terminie 7 dni od otrzymania wiadomości, zastrzegamy sobie możliwość anulacji rezerwacji. Wpłaty należy dokonać wyłącznie wówczas, gdy potwierdzimy dostępność miejsc. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w programie lub anulacji wydarzenia w przypadku wystąpienia czynników niezależnych od naszej woli.
BEZPIECZNA REZERWACJA
W przypadku anulacji pobytu przez Organizatora zadatek będzie zwrócony lub przesunięty na poczet późniejszej rezerwacji (decyduje osoba, która dokonała wpłaty). W przypadku rezygnacji zadatek nie podlega zwrotowi. Skontaktuj się z nami i zarezerwuj: 609 140 777, recepcja@portbogaczewo.pl
Przyjazd: od 15:00
Wyjazd: do 12:00
Polityka względem dzieci
Dzieci w wieku do 4 lat nocują bezpłatnie w pokoju z osobą dorosłą (maksymalnie 1 dziecko, za każde kolejne dziecko obowiązują już dodatkowe opłaty wg. cennika).
Polityka względem zwierząt
Zwierzęta są akceptowane. Opłata za pobyt pupila to 40 zł/doba.
Parking – informacje
Bezpłatny parking dla gości
Warunki anulacji
Do zagwarantowania rezerwacji wymagana jest wpłata z góry 30% wartości rezerwacji. W przypadku anulacji rezerwacji do 10 dni przed przyjazdem wpłaconą przedpłatę, po wcześniejszym uzgodnieniu z recepcją, można wykorzystać w formie vouchera w ciągu roku od dnia anulacji. W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 10 dni przed przyjazdem lub nie pojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu obiekt obciąży gościa kwotą pobranej przedpłaty. Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wiąże się z uregulowaniem rachunku za cały deklarowany czas pobytu.